Kom hit ska du få en puss?


Typ såhär glad är jag.

Jonna & Maria! Jag har försökt nå er för att låta er ta del av min lycka, dock vet jag att ni jobbar & inte kan svara. Jag försökte iallafall. Tragiskt nog. Haha. Så, ring mig, båda två. Jag vill dela detta ögonblick av lycka med er :) För att jag vill dela med mig av både med & motgångar, yey. Det är så VÄNNER gör. Förövrigt; Sarasköldpadda du är en apa som skakar babianass vid seveneleven alltförofta utan mig, Emelie du är en upptagen bögjävelbiatch med tentor & fullspäckat schema - men jag älskar er ändå. För ni är en del av mig, det liksom bara är så. Jonnisplugghästjävel, du kan likagärna flytta hem igen & dricka mina goda kaffedrinkar, vafan gör du i J-köping? Du kan fan plugga här! Jag saknar dig din pajjas. & Rebecka, jag är glad att du stannat vid min sida & att du tror på mig, trots att du är en kanin som inte äter ost? Kort sagt; jag älskar er. Ni har en varsin, oersättlig plats närmast mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0