Sådär ja :)



Eftersom jag inte kan somna trots att jag försökt i flera timmar nu, så har jag lite tid över för den dagliga uppdateringen. Jag är sjukt trött, så trött att jag mår illa. Somnade efter ett igår, sedan vaknade jag till & stördes grymt mycket av min sambos snarkande. Så vid tretiden tog jag täcke & kudde för lite sömn på soffan. Ställde klockan på sju, men vaknar tio över istället, inte av larmet - utan av en rolig jäkla dröm. ^^ Tur var väl det. Då var det bara att hoppa in i duschen & börja morgonen med stress. Dagen blir vad man gör den till & trots denna dåliga start bestämde jag mig för att det blir en bra dag. & det blev det. Hade introduktion idag, gick igenom säkerthetsgrejer & skrev på kontrakt. En lördag. Den 4/11 är mitt första pass :) & jag längtar, som fan! Ni som känner mig & som vet vart jag ska börja jobba förstår säkert inte när jag säger det. MEN efter att ha jobbat på ett skitlager & bli påtvingad mer ansvar & arbetsuppgifter än normalt till den lönen, där samarbete ordades så stort men ingen förstod innebörden av, där man inte fick ha kul på jobbet & vara social, inte ens prata med någon en ynka minut - så förstår ni kanske? Här är det teamwork, det är äkta laganda. Det är förbannat stressigt stundtals. Människorna ler. & hälsar vänligt. Sånt älskar jag.

Oj! Klockan är redan fyra. Det är snart dags att raka benen & hoppa i finkläderna. Jag & älskling ska somsagt på middag idag. Undrar vad det blir för gott? Dags att ta tag i disken & sedan sätta fart med annat! Ha en förbannat fin lördagkväll hörni, för det ska jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0