Ballt.


"Ida ett tag hade jag ca 100 kommentarer per dag och då hann jag tyvärr inte. Nu är det lugnare då de är helg och då kan jag svara på frågorna bättre."

Det var riktigt ballt. Att hon påbörjade meningen med Ida, som faktiskt råkar vara mitt namn. Hon påstår sig vara medial. Jag tror på sånt. Men jag ska inte förneka att det skrämmer mig en aning. 

Jag tycker att Hertiginnan Anne af Uppsala är ball. & jag tycker det är tragiskt hur människor som inte känner henne skriver så avskyvärda saker till henne. Vad har hon gjort för att förtjäna det? ^^



Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Nej jag vill inte vara med i tv som medium. Detta är heller inget läskigt då andevärlden skickar information via bilder. Man ska kunna skilja på tankar och bilder från andevärlden. Någon gång kanske du har kännt på dig saker som sedan har skett. Det är för att andevärlden har då skickat bilder til dig. Läskigare än så är det inte. Man kan ofta läsa av känslortillstånd hos människor.



Andevärlden säger bara det som är för ditt bästa och det som gör att just du ska må bättre i dag. Aldrig dåliga saker för då är men helt ute och cyklar. Andelvärlden är god och full av ljus med bara värme och fina ord

2008-09-07 @ 00:26:21
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

vi väljer själva det liv vi ska leva precis som när man väljer en film man vill se. Vi vet innan hur livet ska se ut. Ibland kommer vi ihåg sekunder av dem och då kallar vi det för dejavu dvs redan sett det handlar inte om att hjärnan är trött. För vi känner ju igen situationer som är längre än några sekunder hjärnan kan bli trött hundradelssekund och då skulle vi inte ens hinna uppfatta den.

2008-09-07 @ 00:32:59
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Tänk dig när du väljer en film. Du väljer ibland en skräckfilm för att skrämma upp dig själv lite. När vi är på andra sidan vet vi inte hur människor känner utan väljer det vi tycker låter intressant. Dessutom får vi inte välja samma öde varje gång heller dvs samma ämne som i skolan. För vi ska lära oss olika upplevelser. Ju mer man lever på jorden dv fler liv desto ödmjukare blir vi som människor.



Om någon är elak tänk så här att det är första gången människan kanske är på jorden därför är så trångsynt. skönhet brukar gud ge som gåva till dem som är ödmjuka se dig omkring så förstår du. Titta på dig själv så förstår du.

2008-09-07 @ 09:02:46
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

jag har skrivit om dig

2008-09-07 @ 09:16:02
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Jonna

HAHAHA?? SKÄMTAR DU?

När du skriver kommenatarer så står det ju Ida?

Ja, gud vilken kvinna hon verkar vara, ett riktigt medium ;) Haha!

Love you baby.

2008-09-07 @ 10:53:46
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0