Dagen i bilder


Jag råkade trampa ihjäl en såndär sötsnigel med skal.


Jag skrattar. Älskar spontana kort.


Jag bara är.


Jag myser i Emelie soffa.


Jag & Emelie.


Emelie bland träden typ.




Vi har hunnit med förbannat mycket idag, jag & Emelie. Dagen började med en fika på Fräcka. Det blev Caramel-Caffelatte & blåbärspaj. Där snackade vi om allt & inget, tills vi inte längre stod ut med den hemska musiken som spelades. Vi var en sväng i folkparken, hemma hos Emelie, åkte Mcdriven & köpte en varsin cheeseburgare. Vi åkte runt överallt med Emelies lilla skrutt :) På ett ställe hittade vi en gammal man som cyklade med rumpan bar. Han borde frusit, för idag har det varit riktig höstkyla ute. Dessutom rejsade vi om min bror i Emelies lilla skrutt. En helt underbar dag i trevligt sällskap :)  Adjö!





Kommentarer
Postat av: Emelie.

Vilken härlig dag!

Måste göras om snart...

Tack för idag! (L)

2008-09-15 @ 20:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0