Det ska bli ett sant nöje att döda dig


Nu har jag spenderat några timmar i sängen & läst ytterligare några kapitel ur "Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Snart har jag läst ut boken & är på jakt efter något nytt, såklart. Har du tips? Jag tycker om självbiografier. Förövrigt är detta en riktig kuksugarsöndag! Jag har förbannat ont i nacken & gör inte mycket annat än att tycka synd om mig själv & slickar mina sår. Men det får man göra ibland. Solen försvann lika fort som den kom, så det blev aldrig någon promenad för min del. Har ni uppmärksammat den hemska kyla som är? Jag vill ha sommar igen. Det känns inte som man rikrigt hann njuta av sommaren. Den mest regnade bort. Jag ska ta mig en varm dusch nu, kanske färga håret IGEN & sedan återgå till min plats i sängen för ytterligare självömkan. & nej, jag tog aldrig tag i städningen, jag sopade golvet, det fick räcka. Ha en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: Josse

Ego girl eller pojken som kallades det och efterföljande böcker på den serien.

2008-09-14 @ 16:39:18
Postat av: Ida

Jag har läst egogirl & alla böcker i serien pojken som kallades det :)

2008-09-14 @ 18:46:58
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0