Do I look like I sell drugs?




Jag ser fram emot kvällens utgång något förbannat. Klev upp skapligt, började morgonen med att telefonera med Emeliejävel innan jag fixade kaffe & leverpastejmacka. Därefter hoppade jag i kläderna & knallade ner till stan med solen i ögonen. Letade desperat efter något nytt att ha på mig ikväll. Jag verkligen finkammade varenda jävla butik utan att hitta något som föll mig i smaken. En sväng till bolaget blev det också, där jag träffade på SötKarin. Jag gav upp jakten på kläder & begav mig hemåt istället. På skvallertorget blev det kramkalas, för där sprang jag på Jonnajävel. Aw, hon ska med ut ikväll! :) Alla ska ut. Det lär bli najs. Ey! Nu ska jag sysselsätta mig på annnat håll. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0