Godmorgon :)


Solen skiner, jag klev upp för lite drygt en timma sedan. Hamnade här, som vanligt. Radion står på & just nu spelas en låt som haft väldigt stor betydelse i mitt liv. Alicia Keys - No One. Lyssnade på den konstant för nästan ett år sedan & har fortfarande inte tröttnat. Kanske för att den förknippas med minnen? Musik & känslor blir så starkt tillsammans. Aw. Nästsista avsnittet av Dexter igår. Ett tag trodde jag verkligen att han hade gett upp & tänkte ange sig själv. Innan Dexter kollade jag på I ditt ansikte. Haha! Jag älskar Magnus Betnér för att han är så jäkla bitter. Idag känner jag egentligen bara för att stanna hemma hela dagen lång. Men jag har en intervju jag måste gå på. Idag kommer förhoppningsvis mitt arbetsgivarintyg på posten med rätt uppgifter. Sist stod det att jag blivit uppsagd. Men nej, jag vill att det ska stå att jag sade upp mig på egen begäran faktiskt. För det var precis vad jag gjorde. So long 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0