Hej, jag har tajta brallor så snorren syns.


Godkväll, här sitter jag i mitt sexiga nattlinne & msnkonverserar med några underbaringar. Filurar mest & kommer på den ena konstigheten efter den andra. Tror jag behöver sömn, men eftersom jag inte har några tider att passa imorgon kan jag lika gärna vara vaken tills jag somnar på tangentbordet, eller nåt. Jag blev utvald till buzzadorkampanjen, så jag kommer att få testa tandkräm. Vet några som har extremt gula tänder som kommer att få tandkräm som en pik av mig. Ingen nämnd, ingen glömd. AHAHA. Det där var inget ni förstod er på, nej för det var ett internskämt. ÖTH. Ö T H. Inspirationen flödar. Damn, I love life! Hör snarkningar på håll. Min älskling sover sen länge. En sak är säker, det finns inget bättre än att vara sambo. Nu ska jag pussa på mina katter & spana fåglar på taket. Godnatt. 



Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen in i tävlingen! =D

2008-09-10 @ 09:31:28
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Jonna

åh tack så mkt ;)

2008-09-10 @ 09:56:23
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0