Hemmafru


Värst vad huslig jag blivit, det är inte likt mig. Det är bara inte jag. Eller. . det var inte? Såhär är det, jag har rullat köttbullar idag. Hajjar ni? JAG. Det är nästan så att jag blir lite stolt över mig själv, men samtidigt lite rädd. Börjar mest likna en desperat hemmafru. Förut blev det snabbmat vereviga jävla dag. Pizza, hamburgare, kebab. Enbart hämtmat. Bekvämt som fan & onyttigt. Det syns inte på mig, men inuti kanske det märks på något vis? Jag antar det. Min man blev glad över att maten var nästintill klar när han nu kom hem ifrån jobbet. Det har han aldrig någonsin varit med om. Jag tror jag ska fortsätta denna dag & kväll med att baka en kladdkaka :) Imorgon; anställningsintervju.  Nu ska jag kolla till potatisen. Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0