Jobb jobb jobb :)


Jag sökte 4 jobb igårkväll, när jag vaknade imorse hade jag ett missat samtal från något nummer jag inte riktigt vet vart det går. Men jag har mina aningar. Efter några minuter ringer en kvinna från ett annat nummer & erbjuder mig jobb på fredag. Woe liksom! :) 4 sökta, 2 träffar. Vad smidigt detdär gick. & även om det kanske bara blir en gång, ett par gånger elller timanställning så är det alltid något. Det är ytterligare en erfarenhet, något att skriva i CV:t. Hursomhelst, jag blev överlycklig. Men det kan jag inte påstå att min karl blev. "Kul att jobba hela helgerna". Men nu är det så & jag är glad att jag fick napp, för jag pallar inte att gå hemma längre i väntan på svar. Tar detta sålänge & ser var som erbjuds senare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0