Kära pappa


Jag älskar dig, pappa - oavsett vad. 

Det är med en klump i halsen jag försöker formulera mina ord nu, jag ska vara stark. & jag ska ge Robin styrka. Men det är inte alltid lätt. Egentligen borde jag kanske tycka "skyll dig själv". Men jag kan inte. För vet du vad, pappa? Du är alltid min pappa & jag tar dig under mina vingars beskydd, vad som än händer. Du hade gjort detsamma för mig, det vet jag. Jag kan inte förneka att jag är ledsen, kanske rent av lite besviken - därav den hemska klumpen i halsen. Men det förändrar inte det faktum att du är min älskade pappa. Det förändrar inte min syn att se på dig. I ärlighetens namn förändrar det ingenting. Det enda som påverkas är jag & min bror. Känslomässigt. Vi är sårade, pappa. Men, vi älskar dig - oavsett vad. 



Kommentarer
Postat av: Fia

Du! Jag vet att du inte gillar mig men jag bryr mig! Bara så du vet! Sa till robin idag att han borde ta och spendera lite tid med dig idag så ni kan ta er tid att prata! Kram

2008-09-11 @ 13:25:38
Postat av: Jonna

Gumman, jag kan inte ringa, men jag förstår att något har hänt, försöker ringa dig ikväll från robins telefon. Men om du vill ringa, så finns jag här! (L)

2008-09-11 @ 15:33:16
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0