Lördagssvammel


GÄSP. Jag är seg som fan, men kunde inte sova längre än till nio :) Det blev lite bus med kattjäklarna & sedan Miami Inc. Love it! Jag tänke fortsätta beklaga mig, för det är fortfarande fruktansvärt kallt här. Vinterhalvåret är olidligt pga kyla & sommaren pga värmen. Men så är det att bo på taket. Det är bara att bita ihop, för vår lägenhet är hur fin somhelst. Jeppe har fått ett nervsammanbrott, tror jag. Efter att hon fick följa med oss ner på innergården igår, har hon stått vid ytterdörren & gett ifrån sig de mest sjuka läten man kan tänka sig. Hon är galen & jag blir snart galen, tackvare henne. AOOOOOOWWW! Hon vill bara inte förstå att hon är innekatt trots att hon varit det istortsett HELA sitt liv. Jag funderar mest på att ta mig en varm dusch :) Fast att krypa ner under täcket i soffan känns inte heller helt fel. Aw. Ha en fin lördag hörni ;) So long suckers 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0