Måndag, nya tag :)


Disken är avklarad. Msnkonverserar med Emelie om allt, precis allt & absolut ingenting. Planerar dagen lite smått, vi ska på ett litet äventyr minsann :) Var, när eller hur - har vi ingen aning om men det kommer vi nog fram till. Såsmåningom. Våra kameror är iallafall nerpackade. Jag har fortfarande nackspärr, men idag tänker jag inte spendera dagen till självömkan. Härligt att hitta på något & tänka på annat, glömma smärtan en stund, om det är möjligt villsäga. Haha! Snart borde posten vara på g, så jag ska rensa kattlådan, ta med mig skiten & åka hiss ner för att kolla. Bob har varit helt förjävlig inatt. Han är så jävla medveten om att han absolut inte får vässa klorna på sängen, det har han sin jätteklösbräda till. Trots det envisas han med att smyga in & vässavässavässa, allt för att väcka oss. Damn! ADJÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0