Mc Donald´s



Jag, nyduschad som dränkt katt innan min lunchdejt med en kär vän. Ovanligt att vi hamnade på Mc Donald´s :) Skönt att få prata av sig om allt & ingenting. Det behövs ibland, verkligen. Maten var inget att hurra för. Glassen däremot som Emelie bjöd på med chokladsås, förbannat svårslagen. Mums. Vi blev vittnen till hur 2 polismän skällde ut ett gäng killar i bil. Fråga mig inte vad de gjort för att förtjäna det, för det vet jag inte. HAHA. När jag kom hem var allt en enda röra. Min älskling hade börjat riva runt i garderoben för att göra plats åt mig. Eller mina saker, rättare sagt. Äntligen(!) Jag har sagt det tusen gånger, men jag säger det igen. Inget slår att vara sambo. Det är det bästa som hänt hitills i mitt snart 22 år långa liv. Jag älskar livet. Dock finns det vissa detaljer som jag skulle klara mig utan, som gör mig svag & uppgiven. Men jag kämpar på, somvanligt, som den fighter jag är. Med kärlek/ Ida





















Kommentarer
Postat av: Jonna

sällan ni två är på mc donalds.

2008-09-13 @ 19:35:53
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0