Medeltidsbröllop


Då var man hemma igen. Det är alltid en upplevelse att servera på bröllop, men jag har aldrig varit med om något liknande. Nämligen ett medelstidsinspirerat bröllop, där det dracks mjöd & middagen bestod av revbenspjäll & bakad potatis. Helt klart orginellt. Dock var det ingen höjdare. Lättförtjänta pengar, absolut värt det. MEN det senaste bröllopet var garanterat roligare & brudparet var underbara :) Erika & Toni snackar jag såklart om, riktigt jordnära & mysiga människor. Vi spikade, eller Karin & jag gjorde det. . att vi 3 ska inhandla skor tillsammans efter löning. Jag vet att Emelie är på, visst är du HONEY? Hahahaha. En trevlig kväll i trevligt sällskap. & Emelie var så fin i håret, aw. Jag vet vem som ska fixa min frilla om jag gifter mig iallafall. Emelie har både tålamod & är händig. Häh! Tajm att vara social med sambon. Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0