Nackspärr


Damn, vilket jävkla nackspärr jag vaknade upp med. & det är ju inte heller så ovanligt för att vara jag. Som tur är har ju eländet hållit sig borta ett par månader. Men jag minns i vintras fram till i mars någongång. Fy fan. Jag lovar att jag uthärdar inte den smärtan en gång till. Aldrig. Det var akut nackspärr, inflammation i infraspinatusmuskeln, lunginflammation, mitt bäcken vred sig, äggledarinflammation & nackspärr tusen gånger till. Jag var stammis på vårdcentral, sjukhus & hos sjukgymnaster & kiropraktorer. Den resan vill jag inte göra om. Hursomhelst, solen skiner idag. Är det inte underbart, så säg? :) Musikmaskinen var ingen höjdare, måste jag erkänna.  Fast jag var bra på topplistan. Haha! Bättrre var Extra Extra. I love it! Återstår att se om programmen jag ska se idag är något att ha. Pratade med mamma i 2 timmar igår & det är ju fan hur människor betér sig. Jag förstår inte & jag vill nog inte heller förstå vad som försiggår i deras hjärnor. Passade även på att Buzza lite tandkräm till Emelie igår, undrar om hon fick vitare tänder? ;) So long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0