Nostalgitripp

 
Maria & jag.


Ja, jag erkänner. Just i detta nu tänker jag förbannat mycket på dåtid. Inget dåligt med detta, då jag bara tänker på alla underbara stunder som förevigats tackvara digitalkamera. Vilka minnen. Jag älskar att då & då ta en tur tillbaka till det som var då. Bara drömma mig bort för en stund. & bara därför tänker jag bjuda på ett par bilder! Aw. Bilderna nedan är från vår student. Haha. Dessa karaktärer hängde jag mest med under min gymnasietid. Då var vi tighta. Det är jag än idag med Maria & Emelie, för de har hängt med mig sedan barnsben. Fredrik, Sofia & Karin däremot, helgoa filurer som man numera allra hastigast säger hej till, jobbar tillsammans med eller kramar på krogen. Men sånt ät livet. Glad för de år vi tillbringade tillsammans. Ni har föralltid en plats i mitt hjärta på något obegripligt vis.



Fredrik & Maria.


Karin & Emelie.


Jag, Fredrik & Sofia.



Kommentarer
Postat av: §uperjuristen

Vad söt du är på din profilbild!

2008-09-09 @ 17:21:47
URL: http://superjuristen.blogg.se/
Postat av: J.E.N.

HAHA, Ida Ida Ida, sa jag att jag hittade "på tunnelbanan" för ett tag sedan? Känns som ljusår tillbaka. Men precis lika kul nu som då :D "hej, jag har tajta brallor så snorren syns"

2008-09-09 @ 19:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0