Telefonkåt


Jag slog precis en pling till mitt födelsedagsbarn. Grattisgrattisgrattis! Vi pratade bort en bra stund i telefonen. Jag är verkligen en telefonkåt jävel. Haha. Iallafall när det gäller mina snyggingar, då kan jag prata i evigheter utan problem. Tänker inte ens på klockan & helt plötsligt har en timma gått trots att det känns som att man bara pratat fem minuter fast att man hunnit sammanfattat allt som hänt den senaste tiden. Vilket alltid brukar vara mycket. Tralala. Nu loggade Melodi in på msn, wiiiiiie. Äntligen någon att vara social med! Min msn gapar tom oftast, iallafall i brist på vettiga personer att konversera med. Tur att där finns endel guldkorn som lyser upp hela min tillvaro med deras närvaro på msn. MSN, du är min bästa vän. HAHAHA! Snart kommer älskling hem också :) Kramkalas & myspys. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0