Tiiiiiisdag


HAHAHA! Emelie ringde precis när jag var mitt uppe i att städa bort bajs från golvet. Älskling skrek på mig att det luktar. Det var Bobs fel. Jag har ätit alvedon nu & även druckit vatten, pillade i mig en macka & äppeljos också, men det blev inte bättre för det. SAVE ME! Jag hatar att ha huvudvärk. Jag blir så så förbannat dåligt humör då. Whattafakk! På fredag ska eventuellt jag & Emelie, kanske hennes mamma också leka skogsmullar i skogen. Vi ska leta svamp. Jag tycker inte om svamp så mycket egentligen, men det är en härlig känsla att lunka runt i skogen & plocka de jävlarna.

Kommentarer
Postat av: Emelie.

Hahhaa, vi klär ut oss till tomtar!:P

2008-09-23 @ 16:00:14
URL: http://skitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0