Tisdag.



Dagen har varit ganska fullspäckad för min del, har jag inte varit upptagen med något att göra så har jag varit upptagen med tankar. Dagen började somsagt på ett möte. Därefter kom älskling hem & åt lunch med mig. Sedan mötte jag upp Jonna & tog henne hem hit så att hon fick se våran lägenhet. & så blev det kaffedrink (utan alkohol). Det blev mycket prat om livet i helhet, goda råd, stöttning - you name it. Men också många skratt & mycket trams :) & fotografering såklart. Sedan var det dags för en fika med Emelie, på fräcka såklart! Mycket allvar, utbyte av tankar & allt möjligt. Jag känner verkligen att jag behövde denna dag. Att få ge goda råd men också att få prata ut om precis allt. ALLT. & så fick jag en försenad fördelsedagspresent av Emelie. En Mirandanalle med texten "Special friend". & det kan man väl säga att jag är. Eller att vi är. Emelie är en av mina närmaste vänner & också någon som hängt med mig sedan barnsban. Det är fint. Vi har en lång historia med många galna Gallianominnen & annat smått & gott som jag gärna talar tyst om. HAHAHA. Tusen tack, kära Emelie för den supersöta nallen. Iloveit! & I LOVE YOU. & tack hönor, för en fin dag! :) Nu väntar jag på att DH ska börja, det ska jag & älskling kolla på. Som vi längtat. För vi är inte sådana som tjuvtittar. Tålamod.

Hörni, jag tycker att ni ska bli medlemmar här! Gratisbio är liksom ett roligt tidsfördriv som man tjänar på :)

Kommentarer
Postat av: Emelie.

Hahah aaa många minnen har vi nog lyckats skramla ihop, men roliga är dom! Det är det som gör att du är värd den nallen. Love you!

2008-10-02 @ 23:09:21
URL: http://skitis.blogg.se/
Postat av: Buy or Sell - Den största bloppisen!

Har du gamla kläder eller andra grejor du vill bli av med?



I så fall ska du besöka BuyorSell.blogg.se, den största bloppisen, där erbjuder jag alla, killar som tjejer att annonsera GRATIS. Så det är bara att börja rensa garderoben/rummet/lägenhet.



En otroligt bra sida för dig som älskar secondhand eller vill bli av med gamla grejer som bara ligger, och aldrig kommer till användning. Och glöm inte bort att kika runt efter fynd, för kan man fynda så är det på BuyorSell.



Kika under kategorierna; Att köpa... & Att sälja... där står det precis hur du ska gå tillväga.



Välkommen!

2008-11-14 @ 22:10:24
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0