Tjuv


Bob är en tjuuuuuv. Han puttade ner godisburken på backen, öpppnade den & hade ätit upp typ hälften. Dum katt. Fast han är förlåten, för nu är han så söt & stör mig när jag skriver in saker i min kalender. Han är alltid så, att han ska ligga ivägen. När jag läser ska han ligga på tidningen. Ni hajjar? :) Hursomhelst, nu har jag varit nere & hämtat posten. Fick ett grattiskuvert från farmor & farfar. & så har jag ringt barnmorskan för en tid nästa vecka. Världens raraste kvinna fick jag prata med. Hon gjorde min dag. Det finns många telefonister på sjukvårdsrådgivning, vårdcentraler - you name it, som uppenbarligen bara är där för pengarna & inte trivs med sitt jobb, vilket går ut över den vårdsökande. Tummen ner för sånna grisar! Idag blir det eventuellt ett restaurangbesök med älskling, imorgon utgång & så måste jag tvätta i helgen också. På måndag kommer Jonna & Engla hit & hälsar på :) & på tisdag ska jag på intervju, igen! Riktigt höstväder idag, ingen sol alls. Det får mig att tro att mormor talade med vädergudarna eller gud själv(?) & beordrade solsken på min dag igår :) Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0