Trötthet.


Jag är konstant trött. Igår sov jag bort nästan hela dagen & idag likaså. Har inte alls blivit många vakna timmar. Men jag antar att kroppen behöver det. Var & hälsade på sjuklingsvärfar en sväng nyss. & nu ska jag & älskling kila till bastun. Myspys. Jag har packat ner VR som kom i bredvlådan idag som först. Riktigt dåligt. Som ni märker är jag inte på humör för bloggandet. Denna dag är somsagt full av sorg. Det känns förjävligt, precis som det gjorde för sju år sedan. Saknad av en så underbar människa som lämnade jorden på tok för tidigt är förbannat svårt att hantera. Egentligen vill jag bara gråta.

Och när din sjukdom tagit dig
ska jag ge någon gata ditt namn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0