Shuu


Påväg till min intervju träffade jag Becka & bäbisen, var bara tvungen att titta lite & stanna ett tag för att snacka lite skit :) & intervjun gick enligt mig bra, men man kan aldrig vara säker. Kanske gjorde jag bort mig totalt? Jag hoppas inte. Förbannat skönt väder ute idag & fredag är det också! Veckorna går så himla fort. Jag ska snart slänga mig i soffan för att fortsätta läsa min VR & slökolla på teve lite. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ser mest fram emot en stillsam fredag :) Imorgon ska jag somsagt jobba på bröllopet, måste leta upp min tantkjol & skjortjäveln någonstans bland mina ikeasäckar. Haha ^^ XOXO

Din gata är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0