Vilken kväll. Repris tack :)


Vi började kvällen på jakt efter en restaurang, hade tänkt oss Athena. Där var det fullbokat, som på typ alla andra ställen. & på gatorna kryllade det av folk. Kulturnatt kallas det? Vi begav oss ner mot stan & hamnade tillslut på Highlander där vi alla 3 åt Anträkåt. Entrecote. Förbannat gott, måste jag säga!



Niklas vägrade vara med på bild, så vi gav upp efter två försök. Mätta & belåtna begav vi oss till Kungsgatan igen för en drink på Athena. Niklas lämnade oss för CS, så vi kvinnor fortsatte själva.



Blandannat blev det en Whiskeydrink & det var gott, mycket gott :) Nu var det dags att gå hem en sväng & dricka lite vin innan utgången.













& där slutar min fotodokumentation för kvällen. Emelie däremot tog med sig kameran till Palace där vi knäppte endel kort. Det blev kramkalas tusen gånger om. Jonnajävel var såklart ute :) & vi satt ute & rökte en mentholcigg tillsammans. & så var Ricky där, han har stulit min födelsedag, fast jag skulle få ha den i fred i fortsättningen lovade han. Ballt! :) Kramkalas igen blev det när Fredrik dök upp som gubben i lådan. Det blev nostalgi. Aaaah. Emelie & jag dansade som fan. Sedan kom Jonna & slet upp mig på scenen, så där stod vi bra länge.Vad kul jag hade :) Slutligen kommer Karin fram & kramar mig, vi bestämde att vi skulle ta dendär fikan någon dag & hon förklarar att hon tycker om mig. Haha. En sväng till Kopkins för pizza att ta med hem. Sedan somnade jag.

Tack Emelie. Det blir en repris snart, va? :)



Kommentarer
Postat av: Daniel

Vilka bilder. Kan du inte bjuda på en sån där fin drink?

2008-09-28 @ 12:13:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

du ser ut att ha haft det jättekul

2008-09-28 @ 15:36:14
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Emelie.

Självklart blir det en repris, o ja det måste bli snart. Det va en fin kväll, Tack! Men jag ska låta bli att bli sjuk då! ;)

2008-09-29 @ 11:50:02
URL: http://skitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0