Visibly Clear


Jag tänkte ta Bob ut på en promenad, men vi hann bara till trapphuset. Som han inte tycker om. Så det var bara att vända om igen. Ut vill han, det vet jag. Men det finns inget annat sätt att ta sig ut än just genom trapphuset. Får väl mysa ner mig i soffan med de små gostrollen istället. Är i stort behov av kärlek just nu. Dessutom är jag så irriterad på Visibly Clear. Det sägs att det är ett tecken på att det fungerar när det blommar upp mer finnar än vanligt. Frågan är hur länge jag står ut med detta, då jag aldrig tidigare haft såhär mycket finnar. Läst om många som drabbats av samma. Sjukt egentligen. Det gäller att ha tålamod, men vem vill gå i 3 månader med överdrivet mycket finnar? Inte jag. Damn. Saken är ju den att jag älskar det, för efter en ansiktstvätt känner man sig superren. Men sen på morgonen, finnar. & på de mest konstiga ställen, som mitt på kinderna. WHATTAFAKK. So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0