Vy från ett luftslott


Dagarna går så förbannat fort, redan halv åtta. Whattafakk. & idag är det inget sevärt alls på teve. What to do? Åh. Jag fryser något fruktansvärt, konstant. Det måste vara något fel på mig. Brist på näring kanske, inte fan vet jag. Älskling försöker skicka mig till affären, jag totaltvägrar. Hans motivering till att jag ska gå är för att jag har varit LEDIG hela jäkla dagen & han har jobbat. Glöm. Glöm. Glöm. Jag sitter så jävla bra på mitt vrålfeta arsle på denna äckligt obekväma datastol. På sin höjd att jag rör mig sålångt som till soffan, kanske duschen igen, för att värma mig, eller till köket för att koka mig en kopp te. Inte ut. Aldrig. Där är på tok för kallt. Just nu är jag inte alls upplagd för kyla. Det är höst nu, det är verkligen höst. & hösten har sin charm. Men trots det önskar jag sommar & sol. Nu nu nu. & ett badkar :) & kärlek, närhet, ömhet & att ligga ihoptrasslad. Mmmmm. Awwwwww. Småirriterad är jag också. Jag har så svårt att sluta tänka på en idiotsak. SKJUT MIG. Nog på mongosvammel. Maria, om du läser det här, vilket du gör förr eller senare - RING MIG. Med kärlek/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0