Blablabla

Vad fan är jag sugen på? Handlade macka & mjölk. Tänkte att det får bli oboy & macka med naturell philladelphia på. Än har jag inte hunnit till ätandet. Det finns så mycket viktigare. Tog mig en dusch & diskade. Magen kurrar såklart fortfarande. Kanske beror dessa sug efter något oförklarligt på lågt blodsocker eftersom jag inte riktigt äter som man ska? För min del blir det mycket snabba kolhydrater. Massvis godis & inte så mycket av det nyttiga & mättande. Dåligt, jag vet. Men att äta nyttigt är så jävla tråkigt eftersom - onyttig mat är mycket godare. Jag stör mig grymt mycket på att jag snusar alldeles för mycket också. Fy! Nu får det vara färdigbloggat. Jag ska fixa mina mackor & hoppa ner i soffan & vila, för egentligen är det nog det enda jag borde göra med min bihåleinflammation. Det suger att vara sjuk. Skjut mig någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0