Du är dummare än en dum blondin?

Igår när jag körde bil hördes ett avlägset OiiouiOiiouiOiioui, det kom allt närmre. Jag skulle svänga höger i en korsning & fotgängarna hade grönt. Jag tvärnitar & råkar komma åt tutan. Efter att jag släppt förbi fotgängarna som förövrigt måste undrat vad jag höll på med såg jag blåljus i backspegeln, så jag svängde in mot kanten & åkte jättesakta. Min sambo bara "vafan håller du på med egentligen ?" & jag svarar "det är lungt, det var inte mig de ville ha!" Han syftade på tvärniten & tutan.  Denna lilla incident var han självklart tvungen att berätta om för Ove & sa då att jag greps av panik för att jag hörde en polissiren & tvärnitade. HAHAHAHA! Vilket skämt. Det gjorde jag inte alls. Eller gjorde jag?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja det är hon. Dumma fitta. Alltså herregud så störd människan är. AHAHA Hur mår du föresten? Glad Påsk!

2009-04-11 @ 11:59:52
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0