En härlig dag i byn gud glömde ;)


Fia & jag tar bakandet på stort allvar.


Våra snygga piroger.


Jag knådar kladdeg.


Fia friterar & oljan lever, hon är skärrad.


N A G G!


Våra fina mästerverk.


Såhär goda blev pirogerna.


Kafferep på "träffpunken", skogspromenad med Kax & hela gänget + bira i soffan.


Snyggingar!


Jag & Kax busar med pinnen.


Amanda & Kax.

Vilken härlig dag. Robin blev överlycklig då jag ringde & frågade om de ville baka mormors piroger med mig. Jag var superlycklig som hittade ett recept. Äntligen! Fia & jag drog ett varv till affären men bilen ville inte starta, vi juckade lite under motorhuven & BRUM. Det tog några timmar att göra alla piroger men vi hade så jävla kul & skrattade hela tiden. Vi sprang till pappa för att låna en bunke & till mamma för att låna en kavel. Vilken tur att det bor så nära liksom ;) Vi hade kafferep utomhus & stötte på pappa som vi tvingade med på en skogspromenad. Vilken härlig dag, det måste vi göra om. Lalala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0