Ey!

Vad har hänt med mig? Jag klarar verkligen inte av att sova länge längre. Efter ca 5-6 timmars sömn efter nattpasset är jag nu pigg. Så det är väl bara att köra på. Fånga dagen. Visserligen vet jag att jag kommer att slockna i soffan ikväll, så ser tydligen mina nya rutiner ut :) Ja, då får jag ju iallafall se solen. Funderar just nu på om jag ska smyga in katterna i sovrummet & stänga till dörren för att kunna sätta mig på taket & njuta av solen. Eller om jag ska klä på dem koppel & låta dem följa med. Problemet är att det är gassande sol, ingen skugga. Fast de kan ju välja att gå in om de vill & det brukar de göra. In, ut, in, ut. Jag vet iallafall att jag vill njuta i solen en stund. Så, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0