Herman.

Jag ska få en Herman av mamma. Om 6 dagar, tror jag. Vad är Herman undrar säkert ni? Det är en kaka, en vänskapskaka. Som ett kedjebrev, man får med andra ord ta del av en levande kultur. Jag ska ta hand  om min Herman i 10 dagar, den tioende dagen ska jag dela degen i 5 delar. Självklart behåller jag en del själv & de andra fyra delarna lämnar jag till vänner, tillsammans med skötselråd & recept :) Mamma har haft sin Herman i några dagar. Hon rör runt i honom några gånger om dagen & om några dagar är han hungrig & vill äta. Jag har både hört & läst mig till att denna kaka ska vara en underbar upplevelse. Jag längtar tills jag får min Herman! & jag längtar till min Hermans tid är över :) MUMS!

Jag vet att Fia & Robin ska få en Herman av mamma också :) Jag funderar på vem jag ska ge mina delar från vänskapkakan till. Intresserad?

Kommentarer
Postat av: Sara

jag vill jag vill!! :D:D:D

2009-04-24 @ 00:09:28
Postat av: Fia

Ja vi ska ju också få en HERMAN! Jag skratta som fan när Sari berätta hur hon fick röra om honom och mata honom... Herman alltså hahaha

2009-04-24 @ 07:55:16
URL: http://fiavin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0