How does it feel

Vad jag har varit frånvarande känner jag såhär i efterhand. Därför får ni en uppdatering nu! Mötte upp Rebecka & sprang en sväng på stan. Inhandlades både byxor & skor, aw! Därefter kände vi att det var fikatajm & begav oss till bagarstugan. Solen gjorde oss sällskap & det var riktigt mysigt. Jag tog en kräftsallad & den kan jag varmt rekommendera. Så sjukt gott!




Sedan stoppade jag hörlurarna i öronen & gick på en rask promenad i åbackarna, jag tyckte människor kollade lite underligt på mig. Men det var nog min bekymmersrynka & mina knutna nävar. Efter första varvet ringde jag Jonnis som jag tidigare under dagen sprang på inne på HM. Hon var också ute på promenad runt åbackarna, så vi möttes upp & tog ett varv till. Jag kände mig så lättad efteråt eftersom hon lyssnade & bara fanns där. Vi har inte setts på så länge! Men vi planerade en picknick imorgon, därför önskar jag solsken :) & att det går enligt planerna.


I always thought we had a deal
Now that we quit, how does it feel?
The curtain falls, for you and me.
Just let me know, how does it feel?





Nu väntar jag på att gå & jobba. Lyssnar på denna låt på repeat. Jag kan inte sluta. Är i stort behov av en boxningssäck för att få ur mig lite ilska. Mycket tankar som virvlar omkring. .

Jag avslutar med lite Jocke Berg;

"Låt mig gå i bitar
Jag har gjort något så dåligt igen
Låt mig ha ont
Låt mig skrika färdigt
tills bröstkorgen blir tom
Låt mig spricka sönder
Det har jag verkligen förtjänat"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0