I wish you'd never looked at me that way



I have something that i love long-long
But my friends keeping telling me that something's wrong
Then I met someone
And babe, there's nothing else I can say


Lady Gaga´s klart bästa låt. Nonstop i mina högtalare & i min hjärna. Snart dags att knalla mot jobbet. Jag känner inte för det alls. Solen skiner. Jag har taggarna utåt. Efter samtalet med Maria blev jag dock lite klokare, som alltid. Vad jag älskar den människan. Om jag fick välja en människa att dela resten av mitt liv med - då skulle det garanterat bli Maria. Det finns ingen som kompletterar mig som hon. Jag skulle gärna ta en enkel biljett till solen med my love Marylou. Lätt! Känslor är svårt. & ibland känns livet så jävla tragiskt. Jag är så sjukt frustrerad! Men en sten lättade från mitt hjärta nyss. Vi får se. Jag hatar dendär droppen som får bägaren att rinna över. Som gör att man förlorar vettet totalt. När man handlar på impuls. Utan minsta tanke på morgondagen. Tacksamhet så inihelvete till Maria & Jonna för att ni är så underbara. Jag är så lycklig att ha er i mitt liv. Baby, ha en fin eftermiddag/kväll i solen. Jag älskar dig.

Andas. Andas.

Jag är skulle gärna stanna hemma & pussa på mina bäbisar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0