Jaha?



Nu har jag varit på mötet, det var ändå väldigt givande. & jag blev övertalad att komma en stund till personalfesten iallafall. För att avnjuta god mat åtminstone. Jag vet inte riktigt om deras försök lyckades, men det lutar väl åt det hållet. Jag har huvudvärk & förjävlig värk i mina äggstockar. Det är inte lätt att vara kvinna! Åh, vad jag bara vill ligga i min sköna säng & läsa en bra bok. Men det kan bli trevligt att träffa lite folk. Det är bara det att jag känner mig som en blandning mellan pmskossa & bitterfitta. Det är en såndär dag jag bara känner att jag aldrg borde gått utanför dörren. Jag har liksom ingen lust till någoting alls. Allt liksom kvittar. Död åt sådana dagar!


Ball monsterblomma va? Den fick niklas av mamma i fördelsedagspresent för en månad sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0