Lingonvecka?

Här kollas det på Hjälp, jag är med i en Japansk tv-show. Jag vaknade precis. Sovit i några timmar efter promenaden med pälsko. Han var sugen på åbackarna & jag hakade på ihopp om att lindra mensvärken. Det blev dock inte bättre. Ibland hatar jag att vara kvinna. Jag tror att alla mer eller mindre lider av mensvärk. Jag tillhör skaran MER & jag lider verkligen. Det känns som mina äggstockar ska explodera. :( Förr åt jag supersmärtlindrande piller, men jag är inget fan av sånt. Jag får härda ut, snart är det över förhoppningsvis. Om det inte blir knas. Man ska inte mixtra med p-pillrena ;) Nejhörni, jag ska nu med gott samvete sätta mig i soffan & äta en pirog. & chips på det! Har ni sett den nya serien med mens-skydd? Lingonvecka heter den & hur sött är inte det? Miljövänligt, icke klorblekt bomull, ingen parfym & liknande. Hehehejjjjjjjråååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0