Nattlig uppdatering :)

JUST LET ME KNOW. HOW DOES IT FEEL? Lalala. Jag är hemma igen :) Sjukt rastlös & på tok för mycket att tänka på. Jag borde vara trött vilket jag inte är. Var vaken istortsett hela natten. Det var ändå najs på jobbet, alla sötisar jobbade & jag var riktigt taggad. Det trodde ni inte va? Jag trodde det inte hursomhelst. Det tog verkligen emot att gå till jobbet, väl där var det inga problem. Det känns som att mina lungor ligger fel. Vad skönt det vore att gå till en kiropraktor & knaka lite. Min högra sida känns låst på något underligt vis. Väckte min sambo nyss & tvingade i honom vatten. Han var dock inte mycket att prata med, han yrade mest i nattmössan & sa "Idas mamma". WHAT? Vad jag ska skratta åt honom när hans klocka ringer imorgonbitti. Skadeglädje är sann glädje ;) Alla är ute & roar sig. Här sitter jag ensam & har inga planer på att sova faktiskt. Min msn gapar tom. ^^ SUG LIKSOM! Bah. Imorgon är jag ledig igen, ska ta vara på dagen. Gå promenad runt åbackarna & unna mig en glass - tackvare Jonnis. När vi powerwalkade i fredags sa hon "Du har gått ner i vikt va?" Jag dog nästan. Skämtade hon med mig var min första tanke, men hon var seriös & inspekterade min kropp noga. "Joho, du har visst gått ner!" Okej. Jag vet inte. Jag har inte ställt mig på en våg på jagvetinte hurlänge. & när jag ser på mig själv ser jag det mer som att jag gått upp. Picknick var det med! Ops, glömde nästan. & Gossip Girl :)

Jag är så jävla laddad jag är så jävla laddad jag är så jävla laddad. Ey! Saknar att sitta på lastkajen med Kurrekuling & Jonna. Saknar den tiden så sjukt mycket. 2007 var ett ballt år. Jonnis & jag blev nostalgiska igår. 2007, kom igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0