Nu är det bara att vänta

Åh, vad jag känner mig duktig! Nu är allt som har med ansökan klart & jag lade precis kuvertet på brevlådan. Nu är det bara att hoppas. Dock förväntar jag mig ingenting eftersom det bara finns 45 platser, med andra ord lär det blir förjävla svårt att utmärka sig i blankettdjungeln. Men det minsta man kan göra är ju att försöka då finns en chans att både lyckas & misslyckas :) Nu är det en ansökning till en annan utbildning som ska vara iväg i maj som jag ska filura ut ett jäkla bra personligt brev till. & så ska jag knalla till infoteket för att lämna in ansökan om studier. Jag har 3 utbildningar jag VET att jag ska söka. Men ska kika lite mer när jag är där nästa gång. Det känns som att eftersom arbetslösheten är så hög är det nog många som vill studera. Vad tror ni?

Strosade runt i åbackarna med min sambo nyss, det var riktigt mysigt! Vi gick sjukt sakta & bara njöt av fågelkvittret. Skrattmåsarna är dock ett stort störningsmoment. De låter förjävligt & de är fan inga skönheter. Tacka vetja fiskmåsar. Dom är fina. Det känns som jag fått mycket uträttat idag. & jag känner att min energi kommit tillbaka med våren. Förut sov jag mest, nu är jag sprallig & är ute efter äventyr jämt. Blir rastlös av att bara sitta hemma & dega & sovandet har jag tid för när jag är död. Om 4 timmar ska jag knalla till jobbet. Tillsdess ska jag mysa i soffan & äta godis. Ih! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0