Onsdag

Jag har lyckas vända på mitt dygn igen, jag går med andra ord upp på tok försent & ligger vaken tills morgonen gryr. Ska iväg & jobba några timmar om några timmar. Imorgon likaså. Tänkte ställa klockan på senast 11, för att försöka på iordning på dygnsrytmen igen. Dock känns det lönlöst då mitt scehma i maj bara består av nätter. Som jag sagt, jag kommer inte ha något liv ;) Om inte solen skiner, för då brukar jag minsann vakna & försöka ta vara på dagen. Jag har fortfarande ont, men inte lika ont. Nu känns det mest som mensvärk & ibland hugger det till. Thank god att jag slapp dendär sjuka smärtan!

Btw, vet någon när man får antagningsbeskedet?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Är det till en högskola? Då får du beskedet straxt innan midsommar. Jag går med som på nålar :)

2009-04-22 @ 15:47:54
URL: http://annajennie.blogg.se/
Postat av: Jennie

Meh, du behöver ju inte ha gjort högskoleprovet för att komma in på högskolan :) Det är bara om du har dåliga betyg från gymnasiet så får du en andra chans om du får bra poäng på det provet.

2009-04-22 @ 16:47:00
URL: http://annajennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0