Onsdag

Jag hade inga problem med att hålla mig vaken på jobbet, däremot hade jag svårt att somna när jag kom hem & stängde väl inte ögonen förrän vid fem imorse. Då kanske ni förstår att jag klev upp först nu? Jag hade tänkt sova längre, bara för att. Solen skiner liksom inte & jag är trött. Men jag vill ta vara lite på dagen innan det är dags för jobbet igen. Tillfrågades igår att börja 17 istället & jag sa ja. Det var så sjukt mycket att göra! Glassen tog slut. Sedan tog osten slut. Jag blev jäkligt less på att behöva säga OSTEN ÄR SLUT till alla. För trots uppsatta lappar vid entrén så skulle alla handla cheeseburgare. Mygod! Nu ska jag ta mig en dusch & sedan pyssla lite här hemma. Frukost blir det också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0