Skärtorsdag

Tur att vi inte har några barn i huset & att vi har portkod. Jag kan inte hjälpa det, men jag hatar påskkärringar! Jag tycker inte det är något annat än tiggeri. Faktiskt. Förlåt. Jag ska fixa frillan nu & sedan springa ner för att möta upp Rebecka, min raring som fixat ett par papper till mig. Aw. Tusen tack! :) Jag hoppas att det är öppet på stan för jag måste ner en sväng & kopiera lite papper också. Börjar inte jobba förran 21.30 idag & sedan är jag somsagt LÅNGLEDIG! Som jag sett fram emot det då. Ni anar inte. Bredvid mig ligger Jeppe & gnyr, jag tror hon drömmer. Så söt är hon när hon sover, ih!


Kommentarer
Postat av: Fia

Fan vad skönt med långledighet för din del! Vi måste ses då =)

2009-04-09 @ 14:14:14
URL: http://fiavin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0