Tisdag

Inte undra på att jag inte ville slå upp ögonen idag. Smärta, smärta åter smärta. När ska detta ge sig? & varför är det inte sol idag? Vaknade dessutom med huvudvärk, som att det inte räcker med smärta för min del. Den senaste tiden har jag fått huvudvärk ovanligt ofta. Varför? Jag hör Bobs irriterande läten någonstans i lägenheten, han skriker efter uppmärksamhet & jag orkar inte kolla vad det är frågan om. Sch! Jag ser fram emot kvällen & desperate housewives. Allt jag kan tänka på är hur otroligt skönt det ska bli att gosa ner mig i soffan under täcket som nu är klätt i mitt favoritpåslakan. Snacka om underbart. Men det är timmar kvar & tillsdess. . ska jag diska, pyssla & städa. För jag har inget vettigare för mig & jag känner inte för att gå utanför dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0