Ursäkta min kassa uppdatering



Men jag har haft den bästa dagen & kvällen på länge :) Njutit & tagit tillvara på första dagen av min långledighet. & som Sara skrev, det är jag värd. Ni kanske undrar vad jag gjort? Jag beslutade att vi skulle ringa Svärfar för ett litet besök hos honom på landet. Vi packade in katterna i transportburen & gav oss iväg efter att jag vart en sväng i affären & handlat. Vi grillade lövbiff & fläskfilé. Till det åt vi potatisgratäng & en sås som Ove gjort. En blandning mellan Bearnaisé & pepparsås. Sjukt gott! Jag var mätt & belåten. Vi drack kaffe & åt chokladboll i solskenet på hans enorma uteplats, aw. Det blev många timmar på landet minsann, sex timmar för att vara exakt.













Kommentarer
Postat av: FIa

Vilken myspysdag!

2009-04-11 @ 10:35:25
URL: http://fiavin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0