You´re a rockstar - everybody want´s you!

Nu har jag biktat mig hos Nathalie. Fick en inbjudan till biktning & kunde inte tacka nej eller bara ignorera det erbjudandet ;) Vi har nog alla lik i garderoben.  Så, vad handlade min biktning om? Det tänker jag inte berätta för er, det är min hemlighet ;) Dock var jag inte anonym när jag lämnade min biktning. & har man sagt a behöver man inte säga o, vill jag vara påpeka. Ni får allt vara nyfikna på VARFÖR det blev som det blev.

Min vän Sara vill bli en humla i nästa liv. Jag funderar på vad jag vill bli & det jag får upp i mitt huvud är - en katt. Jag skulle vilja vara en katt på något lantlig ställe utan trafik med möjlighet att strosa runt & jaga knott utan risken att bli påkörd. & jag vill kunna gå ner till någon å, bäck eller sjö & testa min fiskelycka. Jag vill ligga & gosa på någons bröst & spinna i all evighet. Jag vill slippa gå i skolan, laga mat, tvätta, städa & jobba. Jag vill leka när jag känner för det & sova hur mycket jag vill. Åh.

Nu ska jag sluta fundera & istället borsta håret. Inväntar att min sambo ska komma innanför dörren. Jag saknar honom.



Min sambo hat fått ofrivilliga betalsms från nummer 72572. Det gick till på det viset att han tävlade på nätet & fyllde i sitt telefonnummer. Helt omedveten om att detta var någon slags "prenumeration". Det framgick inte. Därefter började dessa sms dyka upp titt som tätt. De uppmanar att tävla nu, han har aldrig besvarat smsen dock har han nu fått en faktura på 800:-. I smsen har det inte stått några prisuppgifter, att det överhuvudtaget kostar eller hur man avsäger sig det hela. Någon som varit med om liknande, vad ska man göra?

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag överväger om jag verkligen vill bli en humla nu när jag hör att du ska jaga knott i nästa liv, tänk om även en humla, som jag råkar ut för dina tassar framöver? :O (L) love love

2009-04-21 @ 17:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0