Butterflies












Jag älskar fjärilar. Det har jag alltid gjort. Likaså änglar & älvor. Jag har en viss förkärlek till vingar. Dessa bilder tog jag & min sambo under vår långa promenad i åbackarna. Vi köpte med oss en sprite att dela på, Niklas fick en kardemummabulle & jag en vaniljbulle (sån med sås i mitten & massa socker på). Mums! Två dagar i rad har vi träffat på stora råttor i åbackarna. Jag ryser av obehag vid blotta tanken men ändå är jag så galet nyfiken att jag måste titta på dem. Idag träffade vi på en yttepytte-mus, så söt. Ni som besöker Norrköping över sommaren någon gång, ta er ett varv runt åbackarna - det är bra för själen :) Åbackarna är ett av skälen till varför jag inte vill ta farväl av mitt Norrköping.

Jag & min sambo har fått för oss att vi ska fiska ikväll. Det älskar jag, aw. Hoppas på napp, då blir katterna glada! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0