Döden skrämmer inte spottlorskan

Dendär lappen som prydligt satt på väggen i hissen har kastats på golvet, blivit trampad på, tillknycklad & satts upp igen. Varje gång jag tagit hissen är det något nytt & alltid en ny äcklig jäkla spottlorska! Det är ju på pin djävulskap, det förstår jag med. Bara för att lappen sattes upp. Men varför? Har man inte vett i skallen att sluta?! Vem får för sig att jämt & ständigt spotta i hissen? Åh. Inte nog med det. Någon har ställt sin cykel framför dörren, jag hade planer på att ställa ut den tills jag såg att den var fastkedjad i bänken. En halvtrapp ner finns ett cykelförråd - som såklart är avsett just för cyklar. Det är säkert för jobbigt att bära ner den dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0