En lyckad dejt!

Vilken härlig liten paus från allt. En lyckad dejt med bästa bövrövarna på Bagarstugan eller bögstugan som Maria vill tro att jag kallar det. Min sambo fick erbjudandet att följa med men kände sig inte fit for fight så han bestraffades med att vara en duktig hemmafru & ta hand om tvätten. Varenda gång jag pratar med eller träffar Maria försöker jag övertala henne om att skaffa blogg. Om jag lyckas, drar vi lott om? Haha. Hon totalvägrar. Jag blir så ledsen i ögat. Såklart jag vill läsa om bögrövarnas vardag tillsammans med Heidi. Bloggen är dessutom ett bra sätt att kommunicera. Det är mina argument till varför Du ska skaffa en blogg :) Min blogg är ganska värdelös egentligen, jag har ingen nisch. Skriver om allt som faller mig in. Vardagsbekymmer, funderingar, katterna. Slänger upp en & annan låt också. Mycket bilder, det händer ibland att det dyker upp en dagens outfit. Men mest handlar min blogg faktiskt om mig! & om jag får säga det själv älskar jag min blogg eftersom den återspeglar mig ganska bra. Jag visar vem jag är, har jag en dålig dag så skriver jag om det. Svävar jag på rosa moln & är galen så märks även det ganska tydligt. Dock är det mesta ett mellanting. När jag skriver att min blogg är ganska värdelös menar jag att ni varken blir allmänbildade eller kloka av att läsa den. Det enda jag bjuder på är en inblick i min vardag & migsjälv. & jag nöjer mig med det :)

Men kära läsare, är det något ni vill att jag ska skriva om? Är det något ni vill veta? Det är alltid kul med lite inspiration. & jag vill såklart ge er bra läsning ibland. Tips mottages därför tacksamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0