En riktig telefondag :)

Jag tror inte jag gjort annat än att prata i telefonen idag, det känns inte som det iallafall. Pratat med mamma tusen gånger, med pappa, med Maria typ 2 ggr varav ett samtal som blev timlångt & så Rebecka x antal gånger & Jonnajäkel också. Puh. Härligt hursom. Jag tog promenaden runt åbackarna på tom mage, kom på att jag inte hunnit äta. & det blev jobbigt minsann när jag bara gick & tänkte på mat. Trodde ett tag att benen inte skulle bära mig hem, men hem kom jag. Tyvärr kan jag inte lägga upp bilder på det jag beställde från nätet, så det får ni se när jag hämtat ut paketet. Håll ut ;) Om lite mer än 20 minuter börjar Dexter, jag längtar! Därefter blir det sängen, klockan ringer halv fem. Woho. Ser fram emot resan faktiskt. Tjejerna jag ska bo med är hur goa somhelst. & det ska bli spännande med föreläsningarna. Jag är sjukt taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0