Huvudbry

Vilken tur att jag kollade i min kalender. Jag hade precis glömt bort att jag skulle till B kl.10. Nu hoppas jag på några timmars sömn. Dock känns min hjärna överhettad av att jag inte får rätsida på en viss sak. Mygod. Huvudbry ^^ Jag håller tummarna så sjukt mycket över att tågpriserna sjunker, att det finns en rum ledigt - men mest av allt att jag kommer in på närmre ort på min reservplacering. Det är inte helt kört, men jag har inga stora förhoppningar :) Det skulle underlätta att slippa resa även om det bara gäller ett fåtal  gånger per termin. Men är man hemkär som jag är det svårt att sova borta sådär, helt ensam i en ny stad. Framförallt utan min sötJeppe som så troget sover på min mage :( Men blir det så är det bara att göra det bästa av situationen. Inte sant? Sömn var det. Ska göra ett tappert försök. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0