Kafferep

Pappa kom förbi & vi hade kafferep :) Jag bjöd på frallor & tekakor med vildsvins & älgkorv & en vaniljmunk efter det. Det är inte varje dag man träffar varken mamma eller pappa & lika glad blir man när de kommer på ett spontanbesök. Mamma är lite sämre på det dock. Mitt paket hade ju kommit & jag knallade för att hämta det & så stannade jag i tiokronors-butiken & handlade kattleksaker. Bob blev tokglad :) Kaffet idag blev sjukt gott. Tog mig i kragen & kalkade ur vår älskade perkulator. Så, kom förbi på kafferep kära vänner! Framförallt syftar jag på Jonna då ;) Nu ska jag sminka mig lite & sedan vänta på att Rebecka kommer & hämtar upp mig för en tur till Linköping. So long


Jackan är verkligen jag! Kameran gjorde den dock inte rättvisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0