Onsdag

Trots en lång & påfrestande dag känns det ändå som allt flytit på bra. Det känns inte som att jag spenderat 8 timmar vid skolbänken. Tiden går så sjukt fort. Det är bara det att min hjärna känns tom & det känns aningen märkligt med tanke på hur mycket information vi fått. ^^ Efter skolan gick vi en en väng på stan & kollade lite. Vi gick till en pizzeria för att få mat i magen. Vill ni veta det märkliga? De serverade inte pizza, för degen var slut. Visst, jag köper det. Dock insåg vi att sällskapet efter oss som märkbart var bekanta med ägarna fick pizza serverat. Då blev Ida lack, inte jag alltså. Utan Ida, en av de tillf'älliga sambosarna. Nu ska jag vara social.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0